Home»Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty 2018-04-13T20:42:21+00:00

Reklamacje i zwroty

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego – stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami.

Zachęcamy zawsze podczas odbioru jej otwarcie w obecności kuriera.
Jeżeli stwierdzicie niezgodności kurier w waszej obecności sporządzi protokół, który stanowi podstawę reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Nie denerwuj się. Wszyscy dążymy do pozytywnego załatwienia sprawy. Jesteśmy tylko ludźmi i mimo ogromnej staranności drobne pomyłki mogą się zdarzyć.
  2. Zadzwoń do nas, lub napisz e-mail, opisz w nim stan faktyczny.
  3. W sytuacji gdy faktycznie coś poszło nie tak – po wcześniejszym uzgodnieniu z nami – prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
    Przesyłka realizowana jest na Twój koszt.
  4. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie zrekompensujemy twoją stratę.
  6. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji.

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, jeżeli zakupu dokonała osoba fizyczna ma prawo w ciągu 14 od daty dostarczenia zamówionego towaru, prawo zwrotu towaru bez podania przyczyn. Warunkiem jest, że zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym.
W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty jako zwrot na podstawie wyżej opisanych przepisów.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie o odstąpieniu (znajdziesz je na dole tego artykułu), w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. ciągu 14 dni od otrzymania Twojego oświadczenie i otrzymaniu przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy (koszt transportu podczas zakupu towaru i koszt towaru).

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, wysyłając przesyłkę za pobraniem. Kwota pobranie równa będzie kosztowi przesłania przesyłki.

Załączniki:

Oświadczenie odstąpienia od umowy

Protokół reklamacyjny

nurkoWaWa.pl