Home»Częste pytania
Częste pytania 2018-04-13T17:37:48+00:00

Częste pytania

 

-E-sklep NURKOWY nurkoWaWa.pl- NAJNIŻSZE CENY-MEGA PROMOCJE

CZĘSTE PYTANIA

Poniżej przygotowalismy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Dotyczące zakupów w sklepie

Częste pytania-E-sklep NURKOWY nurkoWaWa.pl- NAJNIŻSZE CENY-MEGA PROMOCJE

Sprawdzanie dostępności produktów

Przy każdym produkcie znajduje się informacja o jego dostępności.

Sprawdzanie stanu realizacji zamówienia

Na Twój adres e-mail przesylemy informacje o postępach w realizacji zamówienia.

Możesz też zawsze sprawdzić stan realizacji zamówienia po zalogowaniu się do Twojego konta.

Czas oczekiwania na przesyłkę.

Niezwłocznie po dokonaniu przez Ciebie zakupu otrzymasz na Twój adres e-mail potwierdzenie złożenia zamówienia.

Pamiętaj iż czas dostawy składa się z terminu wysyłki u nas wynosi 24h + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Częste pytania-E-sklep NURKOWY nurkoWaWa.pl- NAJNIŻSZE CENY-MEGA PROMOCJE

 

Dostępne formy dostawy.

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

firma kurierska,

poczta polska,

paczkomaty InPost,

odbiór osobisty.

Koszt dostawy przesyłki.

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka.

Tam masz możliwość wyboru dostawy, metody płatności. W zależności od formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz rodzaju dostawy Twój koszt przesyłki zostanie wyświetlony przed zakończeniem zamówienia.

Częste pytania-E-sklep NURKOWY nurkoWaWa.pl- NAJNIŻSZE CENY-MEGA PROMOCJE

Formy płatności za zamówienie.

 

W zależności od wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  1. przelew na konto bankowe,
  2. płatność elektroniczna (PayU).
  3. płatność za pobraniem
  4. płatność gotówką przy odbiorze w naszym sklepie stacjonarnym

Koszyk miejsce przechowywania produktów.

Koszyk to miejsce, do którego możesz dodawać produkty te na które jesteś zdecydowany oraz te nad którymi się zastanawiasz. Produkty dodane do koszyka są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnej wizycie z zalogowaniem jak i bez zalogowania do sklepu znajdziesz wszystkie dodane do koszyka przez Ciebie produkty.

Faktura VAT lub paragon.

Za zakupione w sklepie produkty otrzymać fakturę VAT lub paragon.

W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia.

Zmiana zamówienia

W celu modyfikacji zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy). skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie. Jeżeli dostaniesz email “Przyjęte do realizacji” jakiekolwiek modyfikacje nie są możliwe.

Anulowanie zamówienia.

Możesz anulować swoje zamówienie do momentu skompletowania jego zawartości. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie. Jeżeli dostaniesz email “Przyjęte do realizacji” jakiekolwiek modyfikacje nie są możliwe.

Gwarancja producenta produktów

Wszystkie towary sprzedawne w naszym sklepie są nowe i  posiadają gwarancję producenta.

Dokładne informacje o okresie gwarancji znajdują sie w opisie produktu. Do realizacji gwarancji należy zachować dowód zakupu rachunek lub fakturę.

Problem z zamówionym produktem.

Najważniejsze zachowaj spokój.

Następnie zadzwoń do nas.

Zawsze dążymy do Twojej satysfakcji.

Pomimo naszych ogromnych starań, jesteśmy tylko ludźmi, dlatego drobne pomyłki zdarzają się i nam. Bądź pewny, że uczynimy wszystko by ewentualny problem niezwłocznie naprawić.

Pamiętaj odbierając przesyłkę powinieneś sprawdzić przy kurierze, czy paczka nie uległa uszkodzeniu w transporcie.

W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki. Następnie skontakuj się z nami.

W przypadku zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Nie wiesz zadzwoń do nas.

 

Zwrot zakupionego produktu.

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. i inne, kupujący może w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podawania przyczyny.

Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Przesyłasz go na swój koszt.

Częste pytania-E-sklep NURKOWY nurkoWaWa.pl- NAJNIŻSZE CENY-MEGA PROMOCJE

Wysyłka zamówienia za granicę

Oczywiście wysyłamy zakupione przedmioty także za granicę. Zmieni się tylko koszt przesyłki, który zawsze jest ustalany indywidualnie.

W tym celu skontaktuj się z nami telefonicznie.

 

nurkoWaWa.pl